loading...
سی ام سی | دانلود سخنرانی های استاد رائفی پور , دکتر حسن عباسی,مهدی دانشمند , حاج اقا پناهیان
پیشنهاد سردبیر
antidevil بازدید : 11377 جمعه 08 خرداد 1394 نظرات (27)

شکایت رئیس جمهور از حسن عباسی 

جنجالی ترین سخنرانی حسن عباسی علیه دولت روحانی

شکایت رئیس جمهور از حسن عباسی - جنجالی ترین سخنرانی حسن عباسی علیه دولت روحانی

اقای روحانی مگه من با شما مشکل شخصی دارم؟ /  نمیتونید جواب بدید میرید شکایت میکنید؟/ اونیکه که تو دانشگاه امیرکبیر گفتم فقط یکیش بود به تمام دستگاه های  رسانه ای گفتم میرم که برم زندان شما  99 درصد دیگشو منتشر کنید/ ده سال پیش منو به خاطر تهدید امریکا فرستادید زندان چی دستتون رو گرفت ؟؟ رفتید پشت فتنه گرا واستادید / اگر تو تیم اقتصادیتون یه اقتصاد دان وجود داره بیاد اینجا بشینه مناظره کنیم/ 27 سال پیش رفتید با اسرائیل مذاکره کردید الان گنشد در اومده وای به 27 سال بعد که در ورد مذاکرات با امریکا چی میخوان بگن/سال 1365 یه اسرائیلی اومد داخل تهران با شما مذاکره کرد طرف امریکایی کلاه گذاشت سرتون طرف اسرائیلی اومده باهاتون مذاکره کرده/عوض اینکه جواب مارو بدید میریم شکایت میکنید/اقایان دکترای اقتصاد دارند زحمت نمیکشند برند نظریه تولید بکنند/به وجدانجامعه که حرفای ماست گوش نکنید همونیکه سر خاتمی هاشمی اومد سر دولت شما هم میاد /

 

.-=-=-=-=-=-==-=-=-=-.

برای دانلود کلیک کنید

 

 

میتونید برای پخش انلاین این سخنرانی در سایت یا وبلاگ خودتون کد زیر را در سایتتون قرار بدید .

'-=-=-=-=-=-=-=-=-=-='

برای دانلود سخنرانی کامل با نام من ریویزیونیستم کلیک کنید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط javad در تاریخ 1394/04/24 و 11:07 دقیقه ارسال شده است

سلام علیکم دولت روحانی ادامه دولت اصلاحات است امده است در فتنه اتفاقاتی که افتاده را روشنگری کنند اما مردم به فکر احزاب و گروه های سیاسی که نیستند به دنبال انقلاب اسلام و ناب محمدی هستند اما دولت ها خزبی و مشارکتی هستند وبه فکر مردم نیستند وهر کس این دولت ها را نقد کنند می گویند تو اول شناسنامه ات رانشان بده شما بی سواد هستید شما بیکار هستید چرا غصه دنیا و اخرت مردم را می خورید متاسف هستم برای دولت مردانی که نقد پذیر نیستند اگر از دیگران نقد کنند چنان دیگران را خطاب می دهند و فشارهای خودشان را بر ان افراد ماورند و می گویند نقد چیز خوبی است ام اگر دیگران از انها نقد کنند خوشایند انها نیست ونقد می شود موجب تخریب انها

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1394/03/30 و 10:02 دقیقه ارسال شده است

خدا لعنت کنه کسی رو که آرمان های انقلاب اسلامی و شهدا رو پامال می کنه. امثال حسن عباسی ها اگر در این مملکت نبودن و افشاگری نمی کردن الان خیلی وقت بود که این ... مملکت رو به باد داده بودن خواهش میکنم از دوستان این سخنرانی رو کامل گوش کنن. دولتی که همه امیدش به مذاکرات و شیطان بزرگه آیا میشه که از اسلام و قرآن و راه شهدا دم بزنه مگه امام(ره) نفرمودن آمریکا شیطانه!!! چرا باشیطان تعامل میکنید.

این نظر توسط جواد در تاریخ 1394/03/12 و 2:33 دقیقه ارسال شده است

من حرف حمید رو خیلی قبول دارم ونمیخواهم از هیچ کدوم حمایت کنم .بیاین سوابق دودولت رو بزارن کنار هم ،دولت قبل اگه خراب کاری میکرد لا اقل از این دولت بیشتر کار کرده و رفت واقعا خدا این فکر رو داده برا چی لحظه ای فکر کنید البته با تحقیق

بعدا اقای عباسی سطح فکرش خیلی بالاست و جز حقیقت چیزی نمیگه
اگه قران رو درست خونده باشین نوشته یهودی و نصرانی هرگز دوست شما نخواهند شد جز این که به دین انها بنگرید

باز هم لحظه ای درنگ کنید

این نظر توسط جواد در تاریخ 1394/03/12 و 0:44 دقیقه ارسال شده است

سلام خودتون فکر کنید اگه کسی بخواهد بیاید خونه شما رو بگردد و با اعضای خانوادتون حرف بزنه شما وای می ایستید نظاره میکنید ؟؟واقعا اگر دشمنتونم باشه

واقعا این از اهانت وفحش برای ملت بدتر است

این نظر توسط ابوالفضل در تاریخ 1394/03/11 و 23:57 دقیقه ارسال شده است

من نمیدونم چرا تو مملکت هرکی حرف حق رر میزنه فردا یه بلایی سرش میارن واقعا چرا من نمیدونم!!!!!!!!!!!!

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1394/03/11 و 23:02 دقیقه ارسال شده است

سلام
آقای عباسی نیازی به تشویق و کف زدن ما نداره
ایشون این کارا رو هم بخاطر احساس مسئولیتی که می کنند می زنند بخاطر وجدانشون ،ولی همه ی خواستشون از ما اینه که به حرفاشون اول خوب فکر کنیم و هر طور که ازمون بر می یاد توی این راهی که ایشون قدم برداشتن ما هم قدم برداریم

این نظر توسط حمید در تاریخ 1394/03/11 و 17:44 دقیقه ارسال شده است

همه تقصیر هارو میندازند گردن دولت قبلی خوب چرا دولت قبلی کی این طورمذاکرات میکرد کجا در مقابل رهبری ایستاد کجا گفت بیایید از مراکز نظامی و از دانشمندان هسته ای ما تحقیق کنید کجا بنزین 1000تومان شد کجا نان 700تومان شد کجا نماینده سازمان ملل ایران رو یک سال سر میدووندند یک سال ایران نماینده نداشت من از آقای دکتر عباسی حمایت میکنم و خواستار اصلاح در روند سیاست های دولت آقای روحانی هستم آقای روحانی به جای اینکه از کربلا درس مذاکره بگیرید درس هیهات من الذله امام شهیدان را بگیرید که تا آخرین قطره خون بر روی این شعار ماند خواهش میکنم شماهم یا یاد بگیرید یا مذاکراتی که باعث تحقیر ملت ایران میشود ادامه ندهید یا تزویر نکنید که مذاکرات را از کربلا یاد گرفتید که به جای دولت تدبیر و امید دولت تزویر و تحقیر بخوانند کاری کنید از شما به نیکی یاد کنند

این نظر توسط 000 در تاریخ 1394/03/11 و 16:29 دقیقه ارسال شده است

چرا توی بند آخر دروغ تحویل ملت دادی . تمام طرفداران احمدی نژاد و خودش دروغگوهای قهارند. عباسی گفت همون که سر هاشمی و خاتمی و احمدی نژاد اومد. سر تو هم میاد. تو این هم حرف دزدی می کنید.

این نظر توسط علی در تاریخ 1394/03/11 و 11:48 دقیقه ارسال شده است

اگه به سخن رانی های دکتر عباسی رجوع کنید می بینید ایشون انتقاد های زیادی از دولت احمدی نژاد داشته.
بعد هم ایشون فقط یک سوال از اقای روحانی داشتند که اگر با نماینده اسرائیل ملاقات نداشتن تکذیب کنند اما اقای روحای از این کار دریغ کرد و علت هم مشخصه. چون دکتر عباسی مستندات دیگری هم دارند که اگر اقای روحانی این امر را تکذیب میکردند با رو کرن سند های دیگه دروغ بزرگ ایشون افشا میشد.
من شخصا از عملکرد دو ساله این دولت که فقط در اون شعار دیدم متاسفم

این نظر توسط ناصر در تاریخ 1394/03/11 و 10:05 دقیقه ارسال شده است

دکتر عباسی بلند گوی اسلام ناب است


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 785
  • کل نظرات : 1012
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 1523
  • آی پی امروز : 248
  • آی پی دیروز : 134
  • بازدید امروز : 782
  • باردید دیروز : 364
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 3,004
  • بازدید ماه : 2,394
  • بازدید سال : 64,954
  • بازدید کلی : 2,382,339