loading...
سی ام سی | دانلود سخنرانی های استاد رائفی پور , دکتر حسن عباسی,مهدی دانشمند , حاج اقا پناهیان
پیشنهاد سردبیر
antidevil بازدید : 1286 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (2)

http://webgardi.yjc.ir/files/fa/news/1390/5/30/3410_893.jpg

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
متن مصاحبه استاد  رائفی پور
 =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
 
                                                                                                                 
(دختری از هندوستان کوچک و ماجرای تشرف یازده نفر به مذهب تشیع)


با عرض سلام خدمت شما استاد رائفی پور.با توجه به اینکه تلاش های این دانشجوی عزیز باعث تشرف یازده نفر به مذهب حقه تشیع شده،سؤالاتی را در خدمت شما هستیم.استاد به نظر شما میزان تلاش های فرقه های افراطی برای گسترش عقاید انحرافی شان به چه اندازه است؟
بسم الله الرحمن الرحیم
عرض سلام و ادب و احترام دارم خدمت شما و مخاطبین برنامه یتان.خدمت تان عرض بکنم در باب این سؤال که چقدر برخی از فرقه های افراطی که عمدتاً انحرافی هم هستند برای گسترش عقاید شان کار می کنند.باید گفت برخی از فرقه ها «بهتر است بگوییم برخی از عقاید» بذات قابلیت این را دارند که عقدیشان را گسترش بدهند و اشاعه بدهند و برخی دیگر در ذات آن عقیده همچین چیزی نیست بلکه با پروپوکاندای تبلیغاتی و شانتاژهای خبری معمولاً آن را گسترش می دهند وبلا شک پشت سر این جریانات صهیونیست ها هستند با دستگاه رسانه ای قوی ای که دارند این امر را پیش می برند و به عنوان مثال جریانهای سلفی و وهابی شبکه های گسترده ای با زبان های مختلف در سطح دنیا دارند و شبکه خیلی وسیعی را پوشش می دهند.
سال 81 اینها ده میلیون کتاب با بیست زبان زنده دنیا در مراسم حج پخش میکنند.خب چرا؟چون این عقیده مطلوب است برای صهیونیسم جهانی چون موجب به وجود آمدن تفرقه و انشتات در جبهه اسلام می شود.از این جهت می شود گفت که اینها تلاش خیلی وسیعی دارند یعنی از شبکه ماهواره ای که گرفته اینها دارند شبکه رادیویی،شبکه های تلوزیونی،شبکه گسترده پخش کتاب،شبکه مبلغین که می فرستند اینها ،اعزام می کنند به نقاط مختلف جهان.
فکر می کنید عمل کرد مسئولین در انتشار و نشر تفکر اسلامی و خاصتاً مذهب تشیع به چه شکلی بوده تا کنون؟
درباره اینکه ما خودمان،یعنی مسئولین جمهوری اسلامی چه کار کردیم،خدمت تان عرض بکنم یک بخش از این انتشار نتیجه خود انقلاب اسلامی بود.یعنی صرف نام خود انقلاب اسلامی،صرف نام امام خمینی(ره)باعث می شود که همه به این عقیده توجه کنند و بگویند خب این ایرانی ها چه فرقی با بقیه مسلمانها دارند چرا اینها توانستند جلوی آمریکا بایستند چرا بقیه نمی ایستند.
یک بخش واقعاً این بود.حالا یک سری سازمانها و نهادها هم کار می کنند در راستای اشاعه و گسترش مذهب بر حق تشیع، منتها یا بعضاً موازی کاری دارند،بعضی موقع ها حتی این نمادها هم با هم برخورد هایی دارند متاسفانه یعنی همپوشانی نمی کنند. آن طور که شاید و باید متاسفانه این جریان مطلوب نبوده و متاسفانه آنچه که باید باشد نبوده و با توجه به اینکه مذهب ما آن قدر استدلال های عقلی پشت سرش هست که و حتی عقلی، نقلی، انسانی ...همه جوره پشت سرش هست که واقعا با کمترین سرمایه گذاری ما می توانیم ده برابر بقیه ادیان نتیجه بگیریم.
نمونه هایش را ما خودمان در مؤسسه ای که اینجا در واقع مشغول به کار هستیم و مؤسسه ای داریم خب بارها این را دیدیم. طرف با گوش دادن حتی یک سخنرانی، یک CD سخنرانی در جایی گوش کرده بوده و حالا چون ما فارسی صحبت می کنیم و این CDدر اینترنت قرار گرفته بود و طرف مخاطب ما تاجیکستانی بوده آن را گوش کرده آنجا به مذهب حقه تشیع گرویده در حالی که شما فرض کنید که اگر ما میتوانستیم برنامه های تلویزیونی وسیع داشته باشیم.
ببینید ما اصلا الان تمام وقتمان را گذاشته ایم روی اعراب در حالی که اینها، اعراب معمولا در مقابل این مسائل یک گارد ویژه دارند یعنی حس ناسیونالیستی درشان وجود دارد. در حالی که ما میلیون ها نفر،چند صد میلیون، فکر میکنم نزدیک هفتصد میلیون نفر مسلمانان اردو، پشتو و فارسی زبان تخمین زده می شوند که ما دو تا شبکه درست و حسابی برای اشاعه تشیع برای آنها متأسفانه نداریم.
مصاحبه کننده:فکر می کنید علت ورود این دانشجوی عزیز به عرصه فرهنگی و ترویج اسلام وتشیع چه بوده؟
استاد:ببینید خب این دانشجوی عزیزی که حالا شما خودتان هم تشریف آوردید دفتر ما و با خودشان هم صحبت کردید ایشان یک نکته جالبی دارند که ایشان خودشان اولا  خب بالاخره بذات مسلمان وشیعه بودند اما حالا در خانواده ای بودند که زیاد در قید و بند این مسائل نبودند.ایشان اول خودش ساخته میشودو بعد شروع میکند به دیگر سازی کردن.رویه،شاید آن موتور محرک این فرد بالاخره آن عقلانیتی است که در مذهب تشیع وجود دارد و اینکه آن فرد میبیند که با این عقلانیت میتواند از جایگاه خودش دفاع کند.
خب ایشان در دانشگاهی بوده که در آن شهر ودر آن استان اقلیت های مختلفی هستند و خب این به خاطر اینکه ایشان هم حالا با اینکه شیعه هستند اما در آن استان اقلیت محسوب میشوند به لحاظ جمعیتی.
خب بارها مورد تمسخر برخی افراد دیگر قرار می گرفته و بعد از اینکه خودش آشنا میشود با خودش یعنی با آنچه که دارد نه اینکه به عنوان یک شیعه فرمی به عنوان کسی که تحقیق کرده خب میتواند از خودش دفاع بکند و حتی اوست که دیگر طرف مقابلش را به چالش میکشد از همه اینها مهمتر آن نگاهی ست که باید اهل بیت به یک نفر بکنند و بخواهند که او در این زمین ورود پیدا بکند و اینطور نیست که صرف خواندن دو تا سه تا کتاب باعث بشود که فردی بخواهد در این زمینه موفقیت هایی را به دست بیاورد.
مصاحبه کننده:استاد از نظر شما علت موفقیت ایشان در این مسیر چه بوده؟
استاد:ببیند خدمت شما عرض بکنم من دلیل موفقیت ایشان در این مسیر را این میبینم که ایشان با عمل،بسیاری از احکام تشیع را اشاعه  می دادند یعنی ایشان با عمل،با مهربانی،با کمک کردن،با صدقه دادن،با دست گرفتن،یعنی همان کاری که اهل بیت به ما سفارش کرده بودند.
«فقول لهو قول لینا» آیه قرآن فرموده با زبان خوش مطلب را می آورده اند در مقابل دشنام طرف سکوت می کرده و با استدلال منطقی نکته ای را ازاینها می خواسته.حالا همین طور که تعریف هم کردند برای خود شما ببینید ایشان مثلا حالا یک کتابی داشتند مطالعه میکردند اولا کتاب را باز میگذارند که حالا دوستشان هم بیایند ببینند وقتی دوستش کتاب را میبیند دیگر او خودش جذب میشود یا مثلا سخنرانی هایی را که از حقیر داشتند ایشان میبردند به برخی از دوستانش میدادند منتها خیلی ایشان دقیق این کار را انجام میدادند یعنی اینکه ترتیب و توالی این سخنرانی ها را رعایت میکردند.
مثلا اول سخنرانی هایی را که مربوط به حوزه صهیونیست بوده  یک سری جذابیت های خاص داشته اول آنها را می داده وقتی طرف یک خرده جلوتر می آمده با این مباحث آشنا می شده بعد از آن آرام آرام تا نهایتا سخنرانی هایی که به معرفی اهل بیت ما پرداخته بودیم آنها را به اینها می داده و همین ایشان باعث شد که خدمت شما عرض بکنم که تا الان اشتباه نکنم ده-یازده نفر ایشان با همین روش یعنی اول سخنرانی های بنده را می داده بعد اینها گوش می کردند بعد نهایتا وقتی طرف دیگر آماده پذیرش مذهب تشیع می شد شماره بنده را به ایشان می داد اینها تلفنی سوال می پرسیدند بعضی از تلفن ها ما داشتیم تا یک ساعت,یک ساعت و نیم هم طول می کشید.
بعد اینها حضوری تشریف می آوردند دفتر ما و شهادتین می خواندند و به مذهب حقه تشیع ورود پیدا میکردند و خب ایشان وسیله اصلی این جریان هستند و عرض کردم اگر ایشان کافی بود بد اخلاق باشد اگر ایشان کافی بود که تظاهر به راستی و روراستی بکند مردم تشخیص می دهند و هیچکاه ایشان موفق نمی شد.
مصاحبه:استاد ایشان تا چه اندازه ای از کمک ها و حمایت  شما در این مسیر استفاده کردند؟
استاد:ببینید من تا جایی که بحث پشتوانه علمی ایشان نیاز داشته باشد و پاسخ به شبهه ای را بخواهد بنده به ایشان انتقال میدهم و میگویم اگر خودت نمیتوانی درست انتقال بدهی برایشان ایمیل میکنم ایمیل طرف را بگویی من برایش ایمیل بکنم یا خدمت شان عرض بکنم بگویید خود طرف با من تماس بگیرد یعنی بحث پشتوانه یک بحث در واقع علمی این جریان است و هر بار که ایشان موفق میشود یک نفر را در واقع وسیله میشود که به مذهب گران سنگ تشیع ورود پیدا بکند،مشرف شود
خب این خودش یک انرژی مضاعف است واین خودش بزرگترین حمایت است و اصلی ترین حمایت،حمایت خداوند متعال و اهل بیت است خب در این هیچ شکی نداریم منتها اینکه آیا ما حمایت های نمیدانم دیگری چه میتواند باشد من حالا واقعا حضور ذهن هم ندارم چون مسئله دیگری هم نیست مطلبی که ما خدمت این بزرگوار عرض میکنیم اینکه همیشه میگوییم
آنجا وحدت بین شیعه و سنی حفظ بشود و بین حتی بقیه هموطن هایمان که از اقلیت های دیگر هستند،مسیحی هستند،کلیمی هستند،هر چه، اینها بالاخره به عنوان یک انسانهایی که در کنار همدیگر داریم زندگی میکنیم،با هم گریه کردیم،با هم خندیدیم،با هم جنگیدیم خب اینها عوامل مشترک بسیار زیادی است که ما را به هم پیوند می دهد مبادا خدشه ای باشد و فقط با عقلانیت و مهربانی آن هم هیچ اصراری وجود ندارد که فردی را به زور، انسان هدایت بکند بلکه  وقتی طرف خودش ابراز علاقه میکند مثلا  CDرا شنیده یا واقعا این متن را نمیدانستم
که در دین من و مذهب من همچین چیزی هست یا در تشیع،من اشتباه درباره تشیع فکر میکردم مثلا در فلان شبکه ماهواره ای شنیده بودم شیعیان مثلا این کار را انجام می دهند بعد که مثلا سخنرانی رائفی را شنیدم او میگوید که نخیر اینطور نیست و پاسخ هم داده است من میخواهم با این آدم صحبت بکنم من میخواهم شبهه ام برطرف شود خب اینها دانشجو هستند اینها استدلال میخواهند وقتی شما با زبان استدلال صحبت بکنی و از آنجایی که اینها جانشان و روحشان پاک است و آرمانگرا هستند
خیلی ساده این اتفاق می افتد من مورد بوده که در عرض چهل و پنج دقیقه ایشان مثلا ادعا کرده که میخواهد شیعه شود منتها بنده نپذیرفتم گفتم برو فکرهایت را بکن.هی تماس می گرفته گفتم نخیر برو فکرهایت را بکن.سه چهار مرتبه تماس گرفته گفته مطمئن مطمئنم گفتم حالا بیا.یعنی باید اینجوری نیست که ما مثلا دنبال آمار خاصی باشیم،نه.
اینکه نکته ای باید اینجا مد نظر قرار بگیرد که ببینید این یک اشل کوچک دارد این اتفاق می افتد.تا الان 238 نفر تا همین جمعه ای که یکی دیگر ازحالا به غیراز این مواردی که بوده،روز جمعه هم یک نفر عزیزی به مذهب تشیع گرویدند تا الان شده 238 نفر.
خب این آماربرای یک مؤسسه کوچک خب خیلی عالی است به  نظر خود من و تازه اینها کسانی هستند که به ما رجوع کردند آنهایی که جاهای دیگر بودند تلفنی اعلام کردند ما اینها را اصلا وارد این آمار نکردیم خب اگر همین رویه و این تجربیات ما استفاده شود من فکر میکنم برای مؤسسات دیگر هم و نهادهایی که در این زمینه دارند فعالیت می کنند مفید باشد.
مصاحبه کننده:استاد رائفی پور پیشنهاد شما برای جوانان هم سن و سال ایشان و هم فکرهایشان که علاقه دارند وارد این مسیر شوند چیست و فکر میکنید به چه شکلی باید عمل بکنند؟
استاد:ببینید بنده پیشنهادم به جوانان و همه کسانی که حالا این جوان الزاماً دانشجو نیست به قولی کسانی که دیروز هم جوان بودند یا 50-60 سال هم سنش باشد بازهم  فرقی نمیکند اینکه اول تا مسئله ای برای خود آدم روشن نشود بخواهد از آن دفاع بکند مزدور است این خوب نیست یعنی ما اول باید یک مسئله ای برای خودمان جا بیفتد به حقانیتش پی ببریم اول خودمان مطالعه کنیم به جانمان بنشیند آنچه که از دل برآید لاجرم بر دل نشیند
این نکته اساسی است و این را هم عرض بکنم بحث اهل بیت و دفاع از مکتب اهل بیت در دل انسان گنه کار نمی نشیند یعنی صدی هم شما هزاران کتاب اصلا بخوانید اگر به سمت ترک گناه نروید و به سمت خودسازی نروید آن جان مطلب را شما نمیگیرید. من خیلی وقت ها شده مثلا یک مطلب،نکته بسیار ظریف و شیرینی را مثلا در مورد،در دفاع از مکتب حقه اهل بیت پیدا کردم به فردی گفتم که خیلی هم مطالعه داشته اصلا متوجه نشده خیلی ساده ازش گذشته اما فرد دیگری که یک سومش را مطالعه داشته،وقتی گفتم ایشان اصلا دقایقی گریه هم کرده.برای چه؟
بخاطر اینکه علم نوری ست که خدا در دلی که بخواهد آن را میگذارد............[دقیقه 11:03] فی قلب من یشاء.این را باید مدنظرمان قرار بدهیم.در مکتب اهل بیت،مکتب صراط مستقیم است. صراط مستقیم یعنی عبودیت.فهعبودنی[دقیقه11:16] این نکته اصلی است. نمیشود بدون عبودیت در مکتب حقه اهل بیت  کار کرد باید خودمان اول الگو شویم در ترک گناه و آرام آرام خود افراد از ما الگو می گیرند.
من اعتقادم بر این است ما نماز خوان هایمان اگر خوب نماز میخواندند همه نماز خوان میشدند و اگر نماز خوان هایمان همه خوب می بودند همه نماز خوان میشدند.به قول آقای پناهیان حرف قشنگی می زند،ایشان می فرمودند که خیلی از این بی نمازها به خاطر اینکه ما نمازخوانها را دیدند از نماز زده شدند.میگوید نماز اگر این است چرا روی این اثر نمیگزارد؟در واقع این باید بر جان بنشیند.
مصاحبه کننده:استاد فکر میکنید که وظیفه مسئولین،علما،اساتید در ترویج شریعت اسلام و مذهب حقه تشیع چیست؟
استاد:ببینید ما وظیفه کوچکمان این است که بیاییم این مکتب حق را به مردم دنیا معرفی کنیم اصلا من احساس می کنم حق الناس است یعنی همین افرادی که الان در ضلالت و گمراهی هستند آن دنیا یقه ما را میگیرند می گویند آقا تو جمهوری اسلامی بودی,توی رائفی, تویX,تویY,چرا به جا معرفی نکردی تو که تلوزیون اش را هم داشتی تو که شبکه ماهواره ای ات هم راه انداختی خب چرا این مطلب را به ما معرفی نکردی اگر به ما می رسید
این مطلب ما می پذیرفتیم یا اگر استدلال های قوی شما را می شنیدیم ما می پذیرفتیم پس مقصر شمایید,واقعا چه کار کردیم؟ ببینید اینکه ما بخوانیم افراد را به امام زمان مان اول باید بخوانیم افراد را به دین مان و بعد بگوییم این دین بی امام زمان فایده ای ندارد.وآنجاست که ما اصلا که به هدف اصلی انقلاب مان رسیدیم.
اصلا هدف اصلی انقلاب ما ظهور بوده.خدایا تا انقلاب مهدی از نهضت خمینی محافظت بفرما یعنی چه؟یعنی چه وقتی حضرت امام می فرمایند که اگر مسئولی در نظام اسلامی نگاه مهدوی نداشته باشد خائن است خب این خیلی حرف ثقیل و سنگینی است مسئولیت بسیار بالاست «کلنا رابع کلنا مسئول»همه ما مسئولیم و باید آن دنیا جواب بدهیم.ان رعیه [دقیقه 13:10] در مورد مردم مسئول این نیست که فقط یک فرد خاصی در یک اتیکت خاصی خورده,شغلش و شخصیت حقوقی اش.نخیر همه ما مسئولیم.اللخصوص آن افرادی که حالا حقوق این کاررا هم دارند می گیرند.
آنها باید بیشتر دقت بکنند.ببینید دست هایی در کار است که اسلام را دین خشونت نشان بدهد.تشیع را دین خشونت نشان بدهد.دین تروریسم نشان بدهد.اینها نیست واقعاً.کسانی که از وهابیت دفاع می کنند دوست دارند،تمایل دارند تا وهابیت تابلوی اسلام باشد. من یادم است اساتید امریکایی ضد صهونیست آمده بودند ایران.25 نفری بودند. من برای اینها سخنرانی می کردم.میگفتم این وهابی ها همانطور که شما را میکشند ما را هم میکشند.ما هم مسلمانیم.
اینها خیلی برایشان جالب بود.بعد میگفتند شما چه شاخه ای از اسلام هستید؟وقتی میگفتیم ما شیعه ایم،میگفتند شیعه یعنی چه؟وقتی به مسیحی ها میگفتیم ما هم قائل به بازگشت حضرت مسیبح هستیم اصلا اینها احساس قرابت میکردند.من خودم با یکی از ارامنه صحبت میکردم در اصفهان.ایشان میگفت«الهم عجل الولیک الفرج» گفتم چرا تو میگویی؟
تو که ارمنی هستی،گفت که مگر شما نمیگویید امام زمان و حضرت مسیح با هم می آیند؟گفتم چرا،گفت خب الحمد الله!بگذارید امام زمان بیاید تا حضرت مسیح ما هم بیاید.ببینید این یعنی اشتراک،یعنی نقاط اشتراک را پیدا کردن.این یعنی همان تو دهنی به دشمن زدن.در واقع ما باید مسیر اصلی مان را در همین طریق قرار بدهیم تا به موفقیت برسیم بالاخره این چیزیست که مجرب است.یعنی ما تجربه کردیم و نتیجه گرفتیم.
مصاحبه کننده:و کلام آخر استاد.اگر نکته ای فکر میکنید باقی مانده بفرمایید.
استاد:ببنید،ما خدمت شما عرض بکنم یک جریان را شروع کردیم.به این شکل که از دشمن شناسی شروع کردیم بعد رسیدیم به دوست شناسی،به خود شناسی. ببینید قرآن میفرماید«یکفر بالطاغوت و یؤمن بالله» یعنی اول باید دشمن شناس باشی،اول باید خط و مرزت را نسبت به کفر و طغیان نشان بدهی،اول باید کافر شوی به طاغوت «یکفر بالطاغوت و یؤمن بالله» یعنی می بینید قرآن که این را مقدم می داند.
این حرف عادی من نوعی نیست این حرف خداوند متعال است.یا ما میگوییم «لا اله» بعد میگوییم «الا الله» اول آن خدایان دروغین را کنار میگذاریم «لا اله» الا الله،ما فقط یک خدا را می شناسیم اما این یک خدا را میشناسیم از طریق سلب به وجود آمده.یعنی کارهای سلبی و ایجابی باید در کنار همدیگر باشد.ما در زیارت عاشورا اول صد تا لعن می فرستیم  بعد صد تا صلوات.خب اینها مثالهایی ست نشان میدهد که باید در حوزه دشمن شناسی کار کرد.
ببینید بنده در سخنرانی ها می آیم صهیونیست را معرفی میکنم.شیعه، سنی،مسیحی،یهودی می آیند پای صحبت می نشینند و لذت هم می برند.می گویند خدا خیرت بدهد،بله این صهیونیست ها آدمهای بدی هستند،یهودی ها هم می گویند من از صهیونیست ها بیزارم،مسیحی هم می گوید من از ایونجلیست ها [صهیونیست های مسیحی] بیزارم،مسلمان هم می گوید من با آن کسانی که حاضر و قائل به تشکیل دولت رژیم صهیونیستی هستند بیزارم.
خب بعد از آن اینها خودشان این را می بینند که عجب!علم مبارزه با اسرائیل فقط در دست جمهوری اسلامی است و اگر کشورهای دیگر هم دودی دارند از آتش جمهوری اسلامی است.بعد می گویند خب این جمهوری اسلامی چیست؟بعد می بینند عجب!مبنای شکل گیری جمهوری اسلامی فقاهت شیعی ست.
خب این روشی ست که ما استفاده کردیم جواب هم گرفتیم.این 238 نفری که عرض کردم حالا تا الان خداوند متعال لطف کرده به بنده حقیر که وسیله شدم این اتفاق بیفتد.خب اینها از همین مسیر نتیجه گرفتند،یعنی طرف اصلا سخنرانی ما را اول درباره فراماسونری و صهیونیسم گوش کرده بعد آمده این طرف. تازه اینها عرض کردم کسانی هستند که رجوع کردند.
افرادی که تماس تلفنی گرفتند،ایمیل های مختلف زدند.من فقط یک مورد برای شما عرض بکنم.من در مشهد برنامه داشتم یکی از هم کیشان افغانی عزیز ما وقتی آمد به بنده عرض کرد من CDشما را گرفتم  به دانشگاه کابل بردم تا الان نزدیک 200-210 نفر تا الان آنجا شیعه شده اند.خب این،و پیغامی برای آنها دارید یا نه.
حتی قرار شد برنامه ای بگذارند و آنها به یک سفر زیارتی به مشهد مقدس بیایند و ما هم قول دادیم برایشان یک سخنرانی برویم.خب ببینید یک CD. خب بیایید همین سیستم را در شبکه های ماهواره ای استفاده کنید.امروز ما نباید ترس از این داشته باشیم که آی جوان ما دارد مسیحی میشود،آی جوان ما دارد نمیدانم دارد در خوزستان وهابی میشود،آی جوان ما...نخیر!استدلال به این جوان ندادی که اینطور شده وگرنه ما قائل بر این هستیم که شما بروید همان جوان مسیحی را بیاور،شما با او با عقلانیت صحبت بکنید او دنبال حق می گردد.
شما نگران نباش که جوانت دارد می رود چون خود تو تدافعی برنامه ات را چیده ای.تهاجمی نه اینکه بروی توهین بکنی به کسی،مؤدبانه،در فضای حسن تفاهم [دقیقه 17:32] خب بنده ببینید در همین کشور خودمان سنندج سخنرانی داشتم،مهاباد سخنرانی داشتم،بندر ترکمن سخنرانی داشتم،زاهدان سخنرانی داشتم،خواف سخنرانی داشتم در اکثر اینها در جمع،اکثریت جمعیت اهل سنت بوده.اگر شما یک مورد پیدا بکنید که یک جنجالی در این سخنرانی ها پیش آمده باشد،نکته ای...همه نشسته اند مطالب مان را هم عرض کردیم.وحدت یعنی این،در فضای حسن تفاهم صحبت کردن،در مورد اشتراکات صحبت کردن.
اما این به این معنی نیست که از حق خودمان بگذریم،این به هیچ وجه به این معنی نیست.نخیر ما حق مان را هم قبول داریم ما دنبال حرف خودمان هستیم،اعتقاد داریم که این حرف،حرف حساب است.حاضریم محاجه هم بکنیم،حاضریم ما بیاییم دلیل هم بیاوریم برای هر کسی که اهل دلیل و اهل حق و اهل منطق و اهل ادب است.این بهترین روش است و نکته ای هم عرض بکنم در انتهای صحبتم این که بنده هیچوقت،حالا این اتفاقاتی که افتاده است لطف اهل بیت بوده خودم را خدا شاهد است به اندازه یک سیم میکروفن هم دخیل نمیدانم.
تمام افرادی را که من به ضرس قاطع میگویم بنده،با من ارتباط گرفتند وشیعه شدند وقتی من بررسی میکنم می دیدم خود این فرد یک جنمی داشته.یعنی یک گوهر وجودی داشته.پس فردا امثال من رائفی نیایند خودشان را واسطه قرار بدهند بگویند من 238 نفر را تا کنون شیعه کرده ام.این غلط است.
برو شکر کن که خدا خواسته تو وسیله باشی.حالا چهار تا حرف را هم رفتی این طرف و آن طرف زدی حرف علما بوده،اینها را رفتی گفتی،گرفته.تمام شد و رفت.ما خودمان را درست بکنیم، خودمان را پاک بکنیم،قلب مان را آینه بکنیم نور اهل بیت وقتی بتابد به این قلب عین آینه نور اهل بیت را می تاباند به طرف مقابل .حرف اهل بیت را برویم بزنیم.بعضی اوقات ما تحلیلات بیخود خودمان را هم قاطی میکنیم،اینها به درد نمی خورد.حرف اهل بیت را بزنید،حرف اهل بیت خریدار دارد اللخصوص در همین آخرالزمان که همه می گویند فتنه ها سنگین میشود.
تشکر هم میکنم از شما و همه مخاطبین برنامه یتان.امیدوارم که همه بزرگواران ما را از دعای خیر خودشان دریغ و فراموش نکنند.تعجیل در فرج قطب عالم امکان،حضرت صاحب الزمان صلواتی عنایت بفرمایید.




مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mz در تاریخ 1392/04/02 و 5:56 دقیقه ارسال شده است

خدا قوت
ممنون از زحماتتون
پاسخ : خواهش میکنم

این نظر توسط علی در تاریخ 1392/03/30 و 19:11 دقیقه ارسال شده است

خسته نباشید و بسیار ممنون
پاسخ : مرسی بابت نظرت خواهش میکنم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 785
  • کل نظرات : 1012
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 1523
  • آی پی امروز : 200
  • آی پی دیروز : 176
  • بازدید امروز : 1,202
  • باردید دیروز : 313
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 3,567
  • بازدید ماه : 10,974
  • بازدید سال : 73,534
  • بازدید کلی : 2,390,919