loading...
سی ام سی | دانلود سخنرانی های استاد رائفی پور , دکتر حسن عباسی,مهدی دانشمند , حاج اقا پناهیان
پیشنهاد سردبیر
antidevil بازدید : 1588 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (1)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علیرضا در تاریخ 1392/10/10 و 13:59 دقیقه ارسال شده است

با سلام// در خصوص جناب آقای دانشمند باید عرض کنم حدود 20 سال پیش سخنرانی های ایشان را می پسندیدم، لیکن از زمانی که متوجه شدم ایشان علی رغم اصرار مقام معظم رهبری در خصوص لزوم پرهیز از ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی خصوصا در زمان حال که حساسیت زیادی بوجود آمده، عدم رعایت این مهم را از طرف ایشان قابل توجیه نمی دانم. اگر چه کشتاری که از شیعیان پاکستان و دیگر نقاط جهان انجام می شود توسط اهل تسنن نبوده و تنها وهابیون و تندروها مسبب آن هستند، لاکن دامن زدن به اختلاف بین این دو فرقه به صلاح جهان اسلام نبوده به سخنرانی های ایشان که به تصور بنده بدون تفکر انجام می شود انتقاد دارم.
قبل از هر گونه تصور منفی در ذهنتان در مورد بنده لازم می دانم اعلام می کنم بسیجی هستم، جانبازم، خودم را حزب الهی و پیرو ولایت و انشاءله شیعه امیرالمومنین می دانم. خداوند اول این حقیر را و سپس ایشان را هدایت فرماید.
پاسخ : ممنون از نظر خوبتون !! ما سعی میکنیم چنین سخنرانی هایی رو از استاید ارزمشند کشورمون نشر ندیم !!


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 785
  • کل نظرات : 1012
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1523
  • آی پی امروز : 181
  • آی پی دیروز : 176
  • بازدید امروز : 930
  • باردید دیروز : 313
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 3,295
  • بازدید ماه : 10,702
  • بازدید سال : 73,262
  • بازدید کلی : 2,390,647