loading...
سی ام سی | دانلود سخنرانی های استاد رائفی پور , دکتر حسن عباسی,مهدی دانشمند , حاج اقا پناهیان
پیشنهاد سردبیر
antidevil بازدید : 2784 شنبه 24 مرداد 1394 نظرات (15)

حسن فراهانی : رائفی پور دروغ میگوید

بسیج دانشجویی : رائفی پور اطلاعات لازم را ندارد

دعوت به مناظره حسن فراهانی از رائفی پور

پاسخ های استاد رائفی پور

نقد حسن عباسی توسط حسن فراهانی

http://up.cm30.ir/up/masafdevil/%D8%AD%D8%B3%D9%86%20%D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%87%D8%A7%D9%86%DB%8C%20%D8%B1%D8%A7%D8%A6%D9%81%DB%8C%20%D9%BE%D9%88%D8%B1%20%D8%AF%D8%B1%D9%88%D8%BA%20%D9%85%DB%8C%DA%AF%D9%88%DB%8C%D8%AF%20%20%D8%A8%D8%B3%DB%8C%D8%AC%20%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%D8%AC%D9%88%DB%8C%DB%8C%20%20%D8%B1%D8%A7%D8%A6%D9%81%DB%8C%20%D9%BE%D9%88%D8%B1%20%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA%20%D9%84%D8%A7%D8%B2%D9%85%20%D8%B1%D8%A7%20%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF.jpg

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

حسن فراهانی : رائفی پور دروغ میگوید

بسیج دانشجویی : رائفی پور اطلاعات لازم را ندارد

منبع ویدیو بالا : http://www.maharatkadeh.com/

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

سخنان استاد رائفی پور

البته تاریخ دقیق هردو کلیپ معلوم نیست ولی به احتمال کلیپ پایین قبل تر از کلیپ بالا انتشار پیدا کرده

منبع : https://rasekhoon.net/

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

ویدیوی CD که استاد رائفی در ویدیوی بالا اشاره میکنند

قسمت یک

قسمت دوم

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

نقد حسن عباسی توسط حسن فراهانی 

-=-=-=-=--=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

دوستان ادرس لینک این مطلب به موسسه جنبش مصاف ارسال شد و اگر اقا رائفی صلاح دیدن و پاسخی دادن در همین صحفه قرار میگیرد

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ابراهیم در تاریخ 1394/10/22 و 20:35 دقیقه ارسال شده است

با سلام و خسته نباشید.
به نظر من اقای فراهانی باید بیشتر مطالعه انجام بدن.
بنده در طی چند سال مطالعه ای که داشتم به سخنان استاد رائفی پور اعتقاد قلبی دارم.
و همیشه وی را دعا می کنم. ایشان در زندگی من تاثیر بسیاری داشته اند.
و از دکتر خیلی سپاس گذارم. امیدوارم بتوانم با ایشان حضوری ملاقات کنم

این نظر توسط علی در تاریخ 1394/08/18 و 4:06 دقیقه ارسال شده است

راستی اینم یادم رفت بگم اینم که اقای فراهانی به نا حق در مورد مطلبی که استاد گفتند در مورد سروش لازم است به ایشون بگم خواهشن اینقدر دروغ نگید من در اون همایش حضور داشتم در میدان بهارستان مجتمع رفاه ساعت 9 صبح وایشون به تمسخر از کلمه سروش استفاده کردند پس سعی نکنید با عوام فریبی و تشویش اذهان عمومی به فکر تخریب شخصیت استاد باشید.
البته استاد به اندازه کافی صراحت و صداقت در کلام و گفتارش است که نیاز به حمایت امثال ما داشته باشد. یا علی

این نظر توسط علی در تاریخ 1394/08/18 و 3:31 دقیقه ارسال شده است

من فقط به شخصه با چند تا سی دی استاد که پخش کردم بین دوستانم تحول و تو زندگیشون دیدم کسی که نماز تو کل زندگیش نمیخوند الان نمازه اول وقتش ترک نمیشه کسی که همین الان داره تو فامیلاش به خاطر ترک کردن و نگاه نکردن ماهواره مورد تحقیر قرار میگیره بعد این اقا داره از استاد ایراد میگیره البته اینم بگم استاد مبرا از اشتباه نیست ولی تا اینجا که من بیشتر سخنرانیهاشو گوش کردم ایرادی به این سطح که اقای فراهانی میگه ندیدم جای تعجبه که این اقا رو چه حسابی باید بشینه و تک تک صحبت های استادو گوش بده و فقط ایراد از استاد بگیره خنده داره .
اقای فراهانی در حقانیت استاد همین بس که صدای امریکا وشبکه های اون ور اب دارن استادو میکوبن .
خدا کسانی امثال استاد رو خیر بده جوری ذهنهای ما نسل جوان طوری اماده کرده که راحتر از قبل در مسیر ظهور حرکت کنیم و دوست و دشمن خودمونو بشناسیم.
اللهم عجل لولیک الفرج

این نظر توسط علی در تاریخ 1394/08/18 و 3:09 دقیقه ارسال شده است

واقعا که بیخود نیست میگن اخره زمان باید بصیرت داشته باشی تا حقو باطلو بشناسی و درک کنی . این اقای فراهانی مشخصه که چی کاره است .
شما اگر راست میگی برو چند نفرو شیعه کن با استدلالات هنوز بلد نیستی 5 دقیقه روان صحبت کنی همش داری رو خونی میکنی .
همون حرف استاد درسته دنبال این هستی که معروف بشی ولی این راهش نیست

این نظر توسط مریم در تاریخ 1394/07/29 و 16:06 دقیقه ارسال شده است

سلام من هم بسیجی هستم از نوع دو آتیشه... نمیدونم باز چتون شده من سال 89 جلسات آقای فراهانی شرکت کردم.و مباحث عالی و عینی را در مباحثشون یاد گرفتم و همینطور از سخنرانی های دکتر رائفی یاد گرفتیم.
چی شده افتادید به جون هم باز
فکر نکنم شما و کسانی که به این مسائل دامن میزننید دغدغه جامعه اسلامی و بیداری جوانان اسلامی را داشته باشید.
به جای این کاراتون کمک کنید اختلاف بین کسانی که خادم اسلامند کم بشه به جای این دو قسمت کردن گروه هاتون

این نظر توسط LEGEND در تاریخ 1394/05/31 و 9:24 دقیقه ارسال شده است

MR BOOOOOOOOOOOGH
چرا انقدر ناراحتی حالا
چرا گریه میکنی؟
گریه نکن عمو فدات
تو بگو رائفی بیاد با عمه فراهانی مناظره کنه تو فقط بگو بیاد.نترسین ترسووووو ها

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1394/05/31 و 9:15 دقیقه ارسال شده است

کوثر عزیز
http://www.aparat.com/v/yGNpd
http://www.aparat.com/v/5QKBt
کلیپ های بالارو حتما نگاه کن
ساختن امام زمان روی زمین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ولایت فقیه در ایران واسراییل !!!!!!!!!!!!!!
حالا بازم طرفداریشو کنید
بیدار شید بسه دیگه

این نظر توسط mrboooogh در تاریخ 1394/05/31 و 0:30 دقیقه ارسال شده است

خطاب به کوثر :
این نظر بسیج نیست !‌این صوت رو عمه فراهانی هم می تونه ضبط کنه با اسم معاون بسیج بده بیرون
در ضمن اقای رائفی پور در جواب این حرفا که چرا در زمینه های مختلف حرف می زنن گفتن : شما به حرف ها گوش کنید ببیند غلطه یا نه ؟! بده یا خوب ؟! اصلا فک کنید یکی دیگه داره از تو گوشی به من این حرفا رو میگه منم عین طوطی دارم تکرار می کنم !

این نظر توسط کوثر در تاریخ 1394/05/26 و 16:24 دقیقه ارسال شده است

سلام
اون صوت بسیج دانشجویی چی بود پس؟
من خودم بسیج هستم آقای رائفی پور رو قبول دارم
قبول ک یک آدم همه اطلاعات رو ندارند ولی مطالعاتشون خوبه و سخنرانی هاشون براساس اطلاعاتشونه . اگر چیزی رو ندونن نمیگن
حتی بعضی از مطالب ایشون رو چک میکنم ک مشکلی توش ندیدم ...
فقط گیج شدم از نظر بسیج ک دقیقا چیه؟
میشه به ایمیلم پاسخ بدید
ممنون
پاسخ : صوت بسیج دانشجویی مربوط به ویدیوی اول میباشد که اول فراهانی حرف میزنه بعد اقای گودرزی معاون بسیج دانشجویی

این نظر توسط hasan در تاریخ 1394/05/26 و 12:38 دقیقه ارسال شده است

فراهانی لطف کن چیز نگو


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 785
  • کل نظرات : 1012
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1523
  • آی پی امروز : 172
  • آی پی دیروز : 176
  • بازدید امروز : 726
  • باردید دیروز : 313
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 3,091
  • بازدید ماه : 10,498
  • بازدید سال : 73,058
  • بازدید کلی : 2,390,443