loading...
سی ام سی | دانلود سخنرانی های استاد رائفی پور , دکتر حسن عباسی,مهدی دانشمند , حاج اقا پناهیان
پیشنهاد سردبیر
antidevil بازدید : 2688 جمعه 30 مرداد 1394 نظرات (2)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رضا در تاریخ 1394/06/06 و 16:37 دقیقه ارسال شده است

سلام دست شما درد نکنه خواهش میکنم از اقای رائفی ژور فیلم کاملشو بگذارید.فیلم کامل و اصلی
پاسخ : به صورت کامله

این نظر توسط محمدرضا محمدزمانی در تاریخ 1394/06/04 و 9:57 دقیقه ارسال شده است

سلام اقای راعفی پور.من در اپارات هم نطر گزاشتم.این نظر من هست.سلام من پسری 15 ساله هستم که از ابتدای اشنایی با شما تقریباتمامی ویدیو هایتان را مشاهده کردم و حتی در نشر آنها سهیم بودم.ولی در خصوص این بازی ... من یک نوجوان هستم.وقت زیادی هم به صورت ازاد دارم.ایا وقتی یک بازی وقتم را مشغول کند از او خوشم نمی آید؟اایا با ان بازی نمی کنم؟گر کشور من بازی هایی بسازد که این گونه بازی ها را من (ایرانی)انجام ندهم و به سراغ بازی های غربی گرا نروم آیا چنین مشکلاتی پیش می اید؟ پس مشکل خود ایران است.ما نمی توانیم م بازی هایی بسازیم که نوجوان را مجذوب کند. جناب استاد من وقتی این بازی را بازی کنم و نظیر این بازی ایرانی مثل خروس جنگی راببینم برای خودم متاسف نمی شوم که چه بازی هایی ایران ساخته ؟ خواهشا ازخروس جنگی هم دیدن کنید. لطفا پاسخ مرا بدهید.
پاسخ : دوست من این سایت ارتباطی با استاد رائفی پور ندارد برای ارتباط با ایشون یه سایت زیر بروید
masaf.ir


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 785
  • کل نظرات : 1012
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1523
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 200
  • بازدید امروز : 219
  • باردید دیروز : 1,228
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 3,812
  • بازدید ماه : 11,219
  • بازدید سال : 73,779
  • بازدید کلی : 2,391,164